Świetlikowe Savoir – vivre

Edukację kulturalną najmłodszych uczniów należy rozpoczynać od wyposażenia ich w podstawy właściwego zachowania się w różnych miejscach: w szkole, w kinie, w muzeum... Uczniowie najlepiej uczą się poprzez działanie i rozwiązywanie problemów. Zabawa, odgrywanie scenek dramowych są najlepszymi technikami służącymi wyrażaniu emocji i uczeniu się. Chcąc wyposażyć naszych uczniów w cechy i umiejętności poprawnego reagowania w różnych sytuacjach oraz nawiązywanie właściwych stosunków międzyludzkich zorganizowałyśmy poniższy projekt edukacyjny.

Rodzaj projektu: badawczy, krótkoterminowy


Temat projektu:
Świetlikowe Savoir – vivre

1.Cele projektu:

Celem projektu są działania związane z umiejętnością właściwego zachowania w różnych sytuacjach.

2.Kryteria oceny:

Prezentacja multimedialna „ Zasady dobrego wychowania”

Prace plastyczne: estetyka wykonania


3. Ramy czasowe: ostatni tydzień marca

1 dzień- prezentacja multimedialna „Zasady dobrego wychowania” oraz prezentacja wykonanych przez uczniów plakatów.

2 dzień- czytanie „Savoir – vivre wierszem dla dzieci”

3 dzień- odgrywanie scenek

4 dzień- „ Kulturalne zawody”- zabawy przy muzyce

5 dzień- wykonanie gazetki – „Świetlikowe Savoir – vivre”

autorzy:
Joanna Jurek,Magdalena Molewska, Iwona Szymkowiak,Adam Kierończyk

Bierzemy udział

Organ prowadzący

Gmina Dopiewo

www.dopiewo.pl

Kontakt

Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu

ul. Malinowa 41
62-070 Dąbrówka

tel. 61 64 60 891

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.