Projekt "Kot goni mysz", "Latająca czarownica"

Na kółku informatyczno-językowym dzieci wykonały projekt zatytułowany „Kot goni mysz” oraz „Latająca czarownica” w języku Scratch.
Scratch jest to program, który umożliwia łatwe tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, gier, muzyki. Programowanie odbywa się w sposób wizualny - elementy języka mają kształt puzzli, a poprzez przeciąganie mogą być układane w określonym porządku. W ten sposób tworzy się kod przypisany określonemu obiektowi. Obiekty mogą reagować na zdarzenia zewnętrzne. Wygląd postaci przypisanych do obiektów można wybierać z zasobnika, tworzyć lub importować z zewnątrz. Scratch to także społecznościowy serwis, pozwalający każdemu na umieszczanie stworzonych w tym języku programów, dyskutowanie o nich oraz oglądanie i pobieranie prac stworzonych przez innych użytkowników tego serwisu.
Uczniowie klas trzecich bardzo chętnie pogłębiają swoją wiedzę i umiejętności z zakresu programowania tworząc ciekawe projekty, takie jak: „My name”, Wizard spells”, „Rakieta w kosmosie”. Zapraszam do obejrzenia ich prac.
Edyta Kosińska

Bierzemy udział

Organ prowadzący

Gmina Dopiewo

www.dopiewo.pl

Kontakt

Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu

ul. Malinowa 41
62-070 Dąbrówka

tel. 61 64 60 891

Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.